(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

duminică, 20 ianuarie 2013

as vrea sa pot uita

de parca si conteaza ce a fost.. nu. dau totul uitarii acum. maine am sa imi aduc aminte. si daca poimaine vreau iarasi sa uit, asta am sa fac. dar e treaba mea. sunt deciziile mele si trebuie sa mi le sustin pana la capat. daca deciziile mele duc la niste consecinte rele, trebuie sa invat sa iubesc acele urmari pentru ca la momentul atunci eram sigura pe ele. nu trebuie sa ma dau dupa cum bate vantul. trebuie sa raman stabila. si iar uit...
imi voi aduce ieri aminte...

Niciun comentariu: