(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

sâmbătă, 6 octombrie 2012

summer come back

 vara mea..
  
 mi e dor de ea. știu, este octombrie, nu a plecat de mult dar îmi lipsește deja. vara este cel mai frumos anotimp! tot anul este minunat în felul lui, să nu mă înțelegeți greșit dar vara este deasupra tuturor anotimpurilor fiindcă îți încălzește sufletul oricât de rece ar fi el.
 vara te dezbracă de toate problemele tale, te face să te simți mai liber decât o pasăre de pe cer. ai orizontul așa larg încât vezi dincolo de orice barieră!
 fiecare vară are povestea ei! de cele mai multe ori se nasc iubiri din nisipul mării care nu se sfârșesc, continuă și în septembrie , octombrie, noiembrie... 
 în pofida schimbării climei, fiecare lună care trece și aduce tot mai multe rânduri de haine pe tine, ajută amintirea a ceea ce ai trăit in luna lui cuptor să devină tot mai fierbinte in corpul tau răcit de frig.
 atâtea amintiri, atâtea povești... vara este atât de populară! toată lumea vorbește despre ea și atâția sunt topiți după/de ea!
 poate dacă afară nu ar ploua și nu ar fi atât de frig, mă gândesc la faptul că nu m aș fi transpus într o asa stare de melancolie... dar am dreptul să simt tot ce vreau și dacă eu vreau să suspin după vara care a trecut, asta am să fac.
 mă pun la birou, în fața ferestrei și umplu paharul de vin și încep să îmi aduc aminte fiecare zi specială din vara lui 2012.
 sunt nerăbdătoare pentru luna decembrie să petrec cea mai frumoasă sărbătoare a Iernii - Crăciunul  dar si pentru ziua mea am planuri.... în schimb sunteți și voi conștienți că știți ce simt și la ce mă refer. toate anotimpurile sunt drăguțe in felul lor dar anotimpul cald îți oferă mult mai multe aventuri și oportunități de a-ți omorî timpul.
 pur și simplu te prinde în vraja mării.. 
  
  
 P.S I Love you 

Niciun comentariu: