(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

marți, 5 octombrie 2010


EXPERIENŢA AMERICANĂ



În anul şcolar 2009-2010 am fost “elevă de schimb” în Statele Unite ale Americii, New York. Am locuit în Long Island, un oraş cu aproximativ 7000 de locuitori. La liceu a fost foarte frumos, diferit de Romania. Toţi erau doritori de ceva nou. Toţi erau interesaţi să fie membrii ai diferitelor cluburi unde făceau o mulţime de activităţi. Elevii sunt împărtiţi în diferite grupuri: cei ce fac parte din trupe, cei bogaţi, cei tocilari… exact ca în filme. Materiile pe care mi le-am ales au fost foarte interesante şi am studiat cu plăcere. De ex., la Psihologia Copilului am avut ca temă să luăm acasă un bebeluş care plânge, trebuie schimbat de scutece, trebuie să regurgiteze, etc. Pentru trei zile! A fost destul de greu (sunt sigură că nu o voi accepta să fiu o mama adolescentă: mă trezea la trei dimineaţa şi trebuia să activez brăţara şi să rezolv necesităţile unui copil… pe o păpuşă).
Am legat nişte prietenii minunate şi consider că multe dintre ele sunt pe viaţă.
Această experienţă a ajutat foarte mult la maturizarea mea, înţelepciunea de a lua decizii de una singură şi, mai ales, de a mă descurca în situaţii neprevazute.
Locurile pe care le-am vizitat au fost minunate şi cred că am călătorit într-un an cât alţii în 10!!!
Mulţumesc familiei mele, care m-a susţinut în acest demers şi Clubului Rotary, care mi-a oferit această şansă minunată de a vedea cum trăiesc şi cum învaţă elevii americani.

Niciun comentariu: