(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Neintelegeri


Multumesc Gratiela pentru comentariu. In mare parte ai inteles articolul si nu este nicio problema sa iti expui punctul de vedere.

In primul rand , stiu ca avem activitati la noi la liceu dar este total diferit.Eu m-am referit la sporturi si sunt mai mult ca sigura ca nu avem..si cel mai bine stiu eu care sunt aici si am fost si acolo..deci fac diferenta. Nu am citat in modul acela si intodeauna reporterii iau in considerare ce vor.Chiar crezi ca ar fi scris ceva rau din ce-am spus , in ziar ? Activitatile dupa scoala si comportamentul profesorilor si materiile diversificate sunt singurele lucruri pe care le-am laudat la acest liceu.Restul lucrurilor spuse nu au aparut si ma asteptam de la tine sa stii cum merg aceste lucruri.

Cu toate ca ne despart mari si oceane , da este o alta lume aici. Oricat de patriot as fi si un bun guvernator al tarii mele nu pot sa trec cu vederea anumite lucruri care fac diferente mari.

Nu uit de unde am plecat si niciodata nu am sa uit..deci nu trebuie sa ma judece nimeni.

Multumesc

Un comentariu:

Grațiela spunea...

Nu de judecam >:D<. Poate ai dreptate... reporterii scriu numai ce vor ei, dar atunci... sa le fie lor rusine ca au afisat totul intr-o lumina mult prea intunecata.