(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

miercuri, 27 ianuarie 2010

I like to rock the partyyyy

Cât e ceasul?
10:22 

Numele tău este...?
SMaranda sandraaa ioana  

Porecla? cassandra

Tatuaje?

da 

Culoarea ochilor?
albastru 

Locul în care te-ai născut si data nasterii ?
Rm. Vâlcea, Valcea , Romania - 1 ianuarie 1992 

Mâncare favorită?
lobstersss


Ai înfăşurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?
probabil ca nu  

Ai iubit pe cineva atât de mult încat să-ţi vină să plângi?
se poate spune si asa 

Ai fost implicat în vreun accident de maşină?

Nu babe..never

 

Crutoane sau bacon?
Crutoane.

Zi favorită din săptamână?
Sâmbătă.

Restaurant favorit?
la villini 

Ce sport iţi place să urmăreşti?
inot (haha, cand ii vad ca isi inghit falcile) 

Băutura favorită?

Whiskey  


Îngheţata favorită?
Sunt la dieta. 

Walt Disney sau Warner Bros?
Walt Disney <3>

Restaurant fast food favorit?
Taco bell 

Ce culoare are dormitorul vostru?
Al meu si al cui ?  

De câte ori ai copiat la un examen?
De cateva ori..

De la cine ai primit leapsa asta?
am furat-o.  

În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?
probabil h&m..forever xxi ..oriunde ma duc mananc bani. (foarte naspa pentru ((future))sotul meu)

Ce faci de obicei când te plictiseşti?
love?! glumesc.. citesc o carte sau o revista 

La ce oră mergi la culcare?
la ce ora vrea muschiul meu stang 

Cine o să raspundă primul/prima la leapşa asta?
Nu stiu sa o trimit 

Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?
Fratele meu, Vlad Smaranda Ioan

Ce asculţi în momentul ăsta?
smiorcaitul unui caine rasfatat , nou in familie

Care este culoarea preferată?
roz bombon 

Mare sau lac?
Mare

Câte tatuaje ai?
1

Ai rămas vreodată fără benzină la maşină?
de multe ori

Ce preferi, pisică sau căţel?
hamster

Ce anotimp preferi, vara sau iarna?
vara
Eşti solo?
tocmai am divortat 

Eşti îndrăgostită de cineva?
am inima de piatra 

Cât e ceasul?
10:30

Niciun comentariu: