(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

miercuri, 27 ianuarie 2010

Despre mine..




Imi place faptul ca sunt un om vesel,
Imi place foarte mult sa incep diete si niciodata sa le termin
Imi place sa ies in oras
Imi place sa privesc cum ploua
Imi place sa dorm atunci cand ploua
Imi place sa ma uit la filme romantice
Imi place sa citesc
Imi plac lucrurile marunte
Imi place sa fiu impresionata de baieti
Imi place sa dorm. NON STOP
Imi place si sa mananc...de ceva timp ( lucru care nu e bun )
Imi place sa vorbesc la telefon dar nu prea mult ca dupa ma plictisesc
Imi place sa sa fiu agatata cu lucruri inteligente
Imi place sa spun lucrurilor pe fata
Imi place sa fiu in centrul atentiei
Imi place sa beau apa
Imi plac imbratisarile
Imi plac mai mult saruturile
Imi place sa merg in discoteca
Imi place sa dansez
Imi place sa ascult muzica
Imi place sa desenez
Imi place ca nu sunt buna la niciunul din lucrurile pe care le-am scris mai sus, dar nu ma deranjeaza
Imi place sa vizitez muzee
Imi place sa calatoresc peste tot
Imi place sa intalnesc oameni noi
Imi place sa dorm la mamaie si la tataie
Imi place ca sunt iubita


Mi-ar placea sa fiu educatoare
Mi-ar placea sa fiu un model recunoscut
Mi-ar placea sa joc intr-un film de actiune
Mi-ar placea sa am 3 copiii
Mi-ar placea sa am 365 de perechi de pantofi si timp de un an sa ma innec in incaltaminte
Mi-ar placea sa am casuta mea din lemn
Mi-ar placea sa pot sa numar toate stelele de pe cer
Mi-ar placea sa am o dantura perfecta
Mi-ar placea sa am un mercedes slr alb cu geamuri negre
Mi-ar placea sa fiu la radiooo
Mi-ar placea sa fiu pescar
Mi-ar placea sa am 1.89m
Mi-ar placea sa zbor
Mi-ar placea sa primesc un buchet de trandafiri cu 21 de trandafiri in fiecare an de Valentine's Day
Mi-ar placea sa-mi inteleaga lumea umorul
Mi-ar placea sa fiu nemuritoare
Mi-ar placea ca familia mea sa fie nemuritoare
Mi-ar placea sa fiu rockerita

Nu-mi place sa decojesc portocale.urasc chiar
Nu-mi place sa plimb cainii si sa astept sa isi faca nevoile
Nu-mi place sa ma trezesc devreme
Nu-mi place sa muncesc din greu pentru ca mainile mele sunt prea catifelate
Nu-mi place sa am in preajma oameni prefacuti
Nu-mi place mirosul de porci
Nu-mi place spanacul
Nu-mi place sa fiu plinuta
Nu-mi plac filmele de te tin in suspans
Nu-mi plac albii!!! (glumesc)
Nu-mi plac dintii galbeni
Nu-mi plac sa fac dezacord gramaticale
Nu-mi place sa merg la cumparaturi
Nu-mi place sa dau banii pe prostii.sunt zgarcita haha
Nu-mi place sa beau suc cu acid
Nu-mi place sa nu primesc cadouri de Craciun
Nu-mi plac baietii aroganti
Nu-mi plac mincinosii (cui ii plac?) MIEEEE
Nu-mi place cand ploua
Nu-mi place sa ma ploua
Nu-mi place cand mi se strica parul
Nu-mi place sa-mi rup hainele
Nu-mi place sa ma pensez
Nu-mi place zapada
Nu-mi place iarna
Nu-mi place sa dau mana cu cineva si sa-mi dea virusi
Nu-mi plac zilele friguroase

Nu mi-ar placea sa il prind pe prietenul meu in timp ce ma insala
Nu mi-ar placea sa merg cu un baiat la un film de dragoste si sa inceapa sa planga
Nu mi-ar placea sa mi se scuipe in mancare la restaurant
Nu mi-ar placea sa raman fara bani pe card
Nu mi-ar placea sa fiu insultata de o bagaboanta
Nu mi-ar placea sa am parte de nefericiri
Nu mi-ar placea sa am necazuri
Nu mi-ar placea sa fac sex. (acum glumii si io)
Nu mi-ar placea sa intarziu in ziua nuntii
Nu mi-ar placea sa ma vada mirele inainte de casatorie
Nu mi-ar placea sa fiu inselata
Nu mi-ar placea sa fiu luata peste picior
Nu mi-ar placea ma uit la televizor si sa se ia cablul
Nu mi-ar placea sa-mi traga cineva clapa la prima intalnire.


Multumesc

Un comentariu:

Evelyn spunea...

Barbie, ce faci?:))