(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

miercuri, 23 decembrie 2009

Sarbatori fericite...de peste mari si tari


BELIEVE

 Nu pot sa suport zapada si frigul dar Sarbatorile care insotesc acest anotimp urat pur si simplu ma fascineaza.De aceea este cea mai frumoasa perioada a anului probabil.. 

Craciun fericit si un An Nou plin de bucurii si impliniri! Va doresc sa aveti parte de o masa imbelsugata si de persoanele dragi in apropiere.Va doresc multa sanatate si fericire pentru ca sunt cele mai importante ingrediente pentru o viata minunata.

Inca un an care va trece...

Inca un an care vine...

Tocmai ce fac 18 ani si nu imi vine sa cred inca..nu pot sa realizez ca a trecut asa repede timpul.Parca acum eram o boboaca ratutita care era dornica de necunoscut.

Faptul ca sunt departe de casa pentru o perioada atat de lunga nu ma va afecta decat pentru moment.Imediat ce va trece ( si timpul fuge )  o sa fiu recunoscatoare pentru toate experientele superbe pe care le-am trait aici si o sa fiu de 2x mai matura decat ar trebui sa fiu.In primul rand le multumesc parintilor mei pentru tot ceea ce mi-au oferit, clubului meu favorit Rotary si prietenilor adevarati. 


Sper ca Mos Craciun sa va aduca tot ce va doriti + credinta foarte multa! Sarbatori fericite !

6 comentarii:

Anonim spunea...

hei

Anonim spunea...

ne e dor de tine frumoaso

Grațiela spunea...

sarbatori fericite si tie! Superbe randuri si btw nu ma pot abtine... frumos brad :X.

La multi ani!! >:D< :*:*

Evelyn spunea...

Cum a fost Craciunuuuuuuuul?:x

kasandRa spunea...

Craciunul a fost super minunat.Am primit multe cadouri.
Au cam uitat de Spiritul Craciunului ...si s au ocupat mult mai mult de cadouri si de decorarea casei...dar a fost bine.
Mi-e dor de tine
sa ai parte de un An Nou fericit si sper sa ti se indeplineasca toate dorintele !

Evelyn spunea...

Si mie...


Multumesc, la fel sa ai parte de tot ce`i mai bun.

I`m waiting home:(