(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

marți, 29 decembrie 2009



Am avut parte de un Craciun minunat.Am primit foarte multe cadouri si principalul a fost Vladut Smaranda.. hihi Am fost la cumparaturi timp de 3 zile in continuu.. ( O fi bine ? ) Mi-am cumparat foarte multe chestii interesante si multe cadouri pentru ziua mea..O sa fiu super majora si abia astept.

Petrecerea de Revelion suna destul de bine.. Este a unui prieten de la facultate cu foarte multi baieti ...iar petrecerea pentru ziua mea a fost aprobata si o sa am prietenii mei apropiati si sunt sigura ca o sa avem un timp frumos.

Sper ca toata lumea de acasa a avut parte de un Craciun minunat alaturi de familie.

Un aspect negativ in legatura cu Craciunul din America este faptul ca ei au lasat un pic Spiritul Craciunului in urma si sunt foarte entuziasmati de foarte multe cadouri si de decoararea caselor... Am fost un pic dezamagita..Nu m-am simtit atat de implinita fara sa merg la biserica...

Dar asta este si ideea...sa experimentezi cat mai multe lucruri.

Va doresc un An Nou Fericit si multe impliniri ,fericire si sanatate din plin. 

 P.S : I love you 

P.P.S : Mi-ar placea sa stiu ce rezolutii aveti pentru Anul Nou


3 comentarii:

Evelyn spunea...

Mi`ai dat o idee.. cred c`o sa`mi fac o lista cu ce`o sa fac in noul an:))

Vad o multime de cadouri!!:x

Nici eu n`am fost la biserica.
Shame on us!

Ps: Din ce citesc pe aici, incepi sa gandesti in engleza. E un lucru bun!(o sa avem un timp frumos= will have a great time)
E clar Sandra o sa fii cea mai tare la english!!:*:*

CRISTINA spunea...

Ce tare!

Grațiela spunea...

many many gifts... indeed ;)) :*