(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

joi, 2 aprilie 2009

Nebunia de la ora 5

Sunt… un copil imbatranit inainte de timp.
Aş vrea…nemurirea.
Păstrez… iubirea adolescentina;
Mi-aş fi dorit… fericirea;
Nu îmi place…carnea de vita;
Mă tem…de tine,uneori;

Aud...si uit;

Vad...si-mi amintesc;

Fac...si inteleg.

Îmi pare răude mine,ca uneori ma tranform in ceea ce nu-mi convine  (...) 
Îmi plac…trandafirii si povestile de iubire cu final unhappy ;
Nu sunt… ceea ce vrei tu sa fiu:o lady. 

Nu imi doresc... o viata trista.

Dansez…. si nu ma mai opresc.

Cânt… si toti ma ocolesc.
Niciodată… nu mai vreau sa simt iubirea. 
Rar… ma-ndragostesc; 
Plâng când privesc in gol… si-mi amintesc de tot ce-a fost mai rau.
Nu îmi place de mine pentru că…. sunt nebuna.
Sunt confuză… din vina ta.
Am nevoie… de un print 
El ar trebui… sa ma iubeasca.
Casandra

2 comentarii:

Evelyn spunea...

Sa nu mai canti!

Anonim spunea...

mie imi place cum canti :))