(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

joi, 2 aprilie 2009

Iubitul meu

Tu esti...iubitul meu

Da! esti asa cum mi te-am imaginat!

Dar nu ca un print pe-un cal alb

Ci,ca pe-un mototol imbalsamat

Dau sa te sarut..oh,iti lipseste rasuflarea

Chiar si imbujorarea..

Cum se poate?! 

Ai murit!?

In momentul in care eu am clipit?!

Sezi acum-n tronul tau de veci

Si-ti spun..pa,ca tu chiar pleci.

Nu vreau sa fiu rea,dar...

Arati bine asa!

Sa n-ai in gand acum sa revii 

Zilele sa mi le-ntorci

Zambetele sa mi le iei

Ca io vina n-am avut!

N-am crezut ca tu ai sa te sufoci

Cand ma vezi cum eu "ma dau in barci" 

Cu-altcineva....in lipsa ta.

                                                      Casandra

Un comentariu:

Evelyn spunea...

Sandra, Sandra:))