(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

marți, 22 ianuarie 2013

keep calm and dream on


Who said dreams are just fantasies ?
In opinia mea, visele sunt cea mai frumoasa bucata dintre cunostinta si somn si au o insemnatate foarte mare. Noi, oamenii, nu ne dam seama cat de multe indicii ne sunt trimise printr-un singur vis. E grea descifrarea lor.  E ca si cum cineva ne transmite niste mesaje importante iar noi suntem incapabili de a le intelege semnificatia. Pe fiece seara visez ceva total diferit dar intr-un fel parca se leaga toate. Sunt ca un fel de episoade dintr-un serial al vietii tale pe care tu ti-l creezi inconstient pe parcursul zilei. Parca ceea ce visez ma ajuta sa am o viata si dincolo de luciditate, dar cu personaje diferite, stari distincte si tot asa. Din cand in cand mai apare si ceva ce imi indica un anumit lucru pe care eu trebuie sa il inteleg in totalitate si sa reactionez cumva in privinta asta. Daca eu nu interpretez cum trebuie si este doar o cursa a viselor in care eu cad fara vointa mea ?

Niciun comentariu: