(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

luni, 5 noiembrie 2012

Pisica norocoasă - Missie


Lucky cat - Missie 
 V-o prezint pe Missie. Ieri, 4 Noiembrie, a fost ziua dânsei și împlinește 9 luni mari și late. În luna Mai, doar ce o aveam de scurt timp și obișnuiam să ies cu ea peste tot, m-am decis să merg la Billa cu ea cu tot , unde era întâlnirea cu mama mea. 
 
 Ajunse acolo, în parcare, am primit vreo 2, 3 complimente cum că "pisică frumoasă ca stăpână", "ochi frumoși ", "ochi de husky" și așa mai departe. Le-am primit cu mare drag iar mama mea de asemenea. Țin să precizez faptul că Rodica Smaranda nu iubește animalele când vine vorba să stea în casă, dar cu toate astea era mândră și ea. 
 
 Scurt timp mai târziu, după cumpărături, mă urc în mașină și greșeala mea a fost să o transfer pe Missie în spate. Mama și a pus geanta în spate și când a dat să închidă ușa, a trântit-o exact în capul puiutului. M-am întors și am văzut pisicuța cum se zbătea, iar în secunda următoare cum mama o ia razna și începe să plângă, strigând în stânga și în dreapta că mi-a omorât-o pe Missie. AM avut puterea de a lua pisica în brațe și am pus-o la o distanță de un metru de noi și am început să am grijă de mami să nu între femeia în șoc. Dă-i tu distonocalm, explică-i că era un simplu animal și că mai importantă e ea să nu pățească ceva și tot așa.. Cum ne tocmeam noi acolo că sunt bine și nu trebuie să mai facă așa, începe Missie a mișca. Câteva secunde mai târziu am ajuns la cabinetul veterinar și l-am rugat pe Dragoș, medicul, să-mi "facă" pisica. Nu a vrut să îmi dea nicio speranță și mi-a spus direct că nu o să supraviețuiască. A stat 4 zile în comă și deja în cea de a cincea zi a început să mănânce câte un pic cu seringa , mai bea și câte puțină apă și ușor ușor s-a pus fetița pe picioare. Bineînțeles, a durat aproape trei săptămâni perioada de covalescență dar s-a recuperat și acum este o pisică foarte drăgăstoasă, umană și delicioasă. Este răsfățata familiei Smaranda.

Niciun comentariu: