(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

joi, 15 noiembrie 2012

my. . .bucket list


 Poate suna nebunesc, sau poate eu nu o vad in felul acesta dar mi-ar placea sa postez aici lista cu lucrurile pe care mi-ar placea sa le fac inainte de a trece din fiinta in nefiinta. cu trecerea timpului, cateva au fost bifate. Ultimele dorinte...

(started on Wednesday, January 19, 2011 at 3:56 pm)


The Bucket List.. 

#1  Inainte de a murii.... vreau sa sarut persoana iubita sus, in Turnul Eiffel, Paris.
#2  sa ma mut in Statele Unite ale Americii cu familia + persoana iubita
#3  sa intru la o facultate buna
sa-mi placa la facultatea la care intru
sa termin facultatea
sa fac master in spania sau elvetia
sa ma casatoresc din dragoste
sa am trei coinaci frumosi ca mine


sa merg la tomorrowland si sa am parte de o experienta de neuitat 
sa-mi fac parintii sa fie mandrii de mine
sa iubesc cu patima si foc pe fiece zi
sa merg in Mexic intr- excursie de cel mult trei saptamani
sa vizitez Disneyland California
sa locuiesc in Venice, california
sa beau aproape 2 litri de apa pe fiecare zi
sa ajung extra mega slaba
sa pozez in playboy, USA or UK
sa castig la loto 6/49
sa-mi iau un caine chihuahua
sa donez multi bani la un orfelinat pentru batrani si copii
sa slabesc
sa slabesc
sa slabesc
sa adopt un copilas
sa am o casnicie fericita
sa ajung joc intr-un film 

sa invat din greselile mele 
sa-mi fac tatuaj aproximativ de fiecare data cand este nevoie
sa inventez ceva
sa merg la poarta sarutului cu prietenul meu
sa devin celebra
sa pozez in diferite reviste faimoase (VOGUE)
sa fac dragoste cu luna
sa ma vopsesc bruneta, roscata 
sa fiu o sotie buna si intelegatoare
sa trec bacul cu o nota buna
sa-mi cumpar masina din primii mei bani
sa putin piciorul pe toate cele 7 continente
sa ma sarut cu persoana iubita vara, in ploaie
sa locuiesc in apartament cu andra + crista
sa concep primul meu copil cu pasiune maxima
vreau sa merg in Amsterdam cu prietenii mei 
vreau sa intalnesc o persoana celebra si sa purtam o conversatie 
sa ma indragostesc pe fiece zi de persoana pe care o voi alege sa imi petrec restul vietii alaturi de ea 
vreau sa ma uit inapoi la sfarsit si sa nu am niciun regret :) 
sa fiu oprita din vorbit cu un sarut 
sa zambesc mult mai des si sa ma bucur de tot ceea ce am 
mi-ar placea sa iau parte la nuntile copiilor mei 
sa invat sa fac cerculete din fum 
sa fiu trezita cu un sarut de la persoana iubita 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Niciun comentariu: