(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

joi, 2 septembrie 2010

TOP DRAMA/ROMANTIC Movies






1- THE NOTEBOOK -




UN film minunat, poate cel mai romantic film pe care l-am vazut. POvestea induiasatoare dintre Noah si Allie mi-a ramas in suflet, pentru ca genul acesta de iubire gen "tinerilor fara minte" e incantatoare si majoritatea au trecut prin asa ceva.

2 - IF ONLY - Nu imi gasesc cuvintele pentru acest film.M-a tulburat foarte tare, m-a directionat in tot felul de stari si m-am innecat in lacrimi pe care le varsam ca un copil mic. Ce-ai face daca ai sti in urma unei premonitii ca iubitul/iubita ta va avea un accident mortal?










3 - TITANIC -(1997) Stiu ca probabil suna foarte siropos in urechile multora. Dar cred foarte mult in zicala aia..cum era.."sufelte pereche, cele mai tari sunete-n ureche.




Un film care a castigat 11 premii Oscar, care te misca din toate punctele de vedere oricat de insensibil ai fi.



4 - The last song - Stiu ca actrita principala este Miley Cirus care nu-mi place deloc dar filmul este superb. Pur si simplu nu am stiut la ce sa ma astept.La inceput mi-a placut , trecusem si eu printr-o situatie asemanatoare si apoi totul s-a intors cu susul in jos exact cand nu te asteptai.




5 - City of angeles - (Meg Ryan si Nicolas Cage) uimitor atat pot spune.


Toti avem nevoie de ingerul nostru.

Gone with the wind, A walk to remember, Sweet November,Meet Joe Black,DIrty Dancing,You've got mail, Sleepless in Seattle..

Cam asa decurge top-ul filmelor mele preferate.

Recomandare- nu va uitati la aceste filme in cazul in care treceti printr-o perioada proasta ori depresiva.




Niciun comentariu: