(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

luni, 26 aprilie 2010

DISNEYWORLD - WHere dreams come true







                    Disneyworld 


Am petrecut cea mai super extra minunata vacanta la Disneyworlddd. AM fost acolo si am uitat de toate.. eram in cea mai minunata lume.

Cine a spus ca visele nu se-ndeplinesc ? 

Pune-ti o dorinta si crede in ea din toata inima.Ai sa vezi ca va deveni realitate. 

De aceea se si spune vorba noastra preferata din batrani "Ai grija ce-ti doresti ca se poate implini" 


2 comentarii:

Evelyn spunea...

Hope one day will go there together, sister!:*

Livia`` spunea...

You rock,girl !
We miss you...:P`

Have fun :)