(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

duminică, 14 februarie 2010

♥♥ Happy Valentine's Day ! ♥♥

Dragi cititori,

"La multi ani tuturor celor care sunt botezati Valentin/Valentina!

♥♥ Astazi este o zi importanta nu numai pentru cei care au o pereche.Nu in asta consta Sf.Valentin...este o zi a iubirii pentru toata lumea: bunic,tatic,mamica,frate,sora,iubit,iubita,sot,sotie....daruieste iubirea ta tuturor celor care sunt alaturi de tine.
Lucrurile marunte umplute cu multa iubire poti face ziua cuiva!
♥♥

 http://www.history.com/video.do?name=valentinesday&bcpid=6555686001&bclid=1672160848&bctid=8612163001

Multumesc

3 comentarii:

Grațiela spunea...

Happy V's day ;)) :*

Evelyn spunea...

Atat de rau urasc ziua asta!!

kasandRa spunea...

gratiela parca tu urasti V.Day..