(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

duminică, 21 februarie 2010

Dragul meu,


 

In ultimele zile nu am facut altceva decat ....sa invat sa schiez.

A fost pentru a 3-a oara in viata mea cand mi-am pus schiuri in picioare.Un sentiment total de frica m-a cuprins.

Am avut un monitor foarte bun care m-a luat usor.Am cazut..m-am ridicat 

Am inceput pe o partie de 10 metri , am continuat cu una de un km si am ajuns la o partie de aproximativ 5 km.

Din nou am cazut ...dar m-am ridicat.Am ramas fara monitor ci doar cu cei care m-au acompaniat.

Am stat cam de la 9 dimineata pana pe la 4 la amiaza.Nu realizam ca schiez..A fost atat de simplu...Parca cineva de sus m-a ajutat.

Eram atat de mandra atunci cand coboram partia cu viteza si luam curbele..., simteam ca toti cei ce urcau cu teleskiul se uitau la mine si nu in ultimul rand stiam ca tu ma vezi.

Iti multumesc.

Cu drag,

eu

2 comentarii:

Evelyn spunea...

Cui ii adresezi scrisorica?



:*

Grațiela spunea...

Frumos :)). Daca nu se mai opreste o data din nins... cred ca o sa ajungem si noi sa facem partie de ski pe Capela :)).