(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

No words..

 Nicoleta, tocmai am auzit ce s-a intamplat cu fratele tau.Imi pare foarte rau.Nu sunt cuvinte pentru asa ceva.Nu-ti spun sa fii tare pentru ca este imposibil...poate doar pastreaza-ti cumpatul pentru ca o sa fie bine. 

Doamne ajuta sa isi revina si sunt pe deplin alaturi de tine. Sa auzim numai de bine

3 comentarii:

Unknown spunea...

Multumesc, Sandra

E...frati-meu. Pe el il iubesc cel mai mult pe lumea asta. Nu-mi vine sa cred ca e de o luna in coma.Nu mai suport:( pana acum am stat cu el la Bucuresti(desi puteam sa-l vad decat o juma de ora de 2 ori pe zi), dar acum a trebuit sa vin la scoala sa-mi rezolv mediile. Dar nu pot sa stau, nu pot sa fac nimic, nu pot sa nu ma gandesc la el. E rau:(
e...frati-meu:((

cred ca intelegi cel mai bine la ce ma refer...

kasandRa spunea...

Nu ai pentru ce sa-mi multumesti....este extraordinar de greu prin ce treci.stiu foarte bine.Sunt sigura ca isi va reveni.Ai incredere in Dumnezeu si roaga-te.
Si cel mai important este ca in acea jumatate de ora cat stai cu el, vorbeste-i..povesteste- de toate si spune-i cat de mult iti doresti sa-si revina si sa lupte.
Cred in miracole si ii doresc sa se faca bine cat mai repede. Doamne ajuta..
Daca s-ar putea sa ma tina si pe mine colegii la curent cu divere stiri sau lucruri importante as fi total recunoscatoare.
Doamne ajuta !!

Grațiela spunea...

Si mie imi pare nespus de rau... si inca esti puternica... eu nu stiu ce as fi facut daca frate-miu ar fi patit ceva...
Asta ma face sa pretuiesc mai mult viata (ca de vreo luna imi doream sa intru ei in coma... dar imi dau seama ca inca o data, as fi egoista).

Acum, Dumnezeu cu siguranta va va dovedi ca are mila!