(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

miercuri, 1 aprilie 2009

Marian

Tu esti aici,

Acum.

In visul meu de zi.

Te ating si-ti simt 

Buzele calde.

Incep sa mi le apropii pe ale mele

De ale tale;

Respiratia mi se taie,

Cand mana ta

Se misca lacoma pe fata mea,

Pe buza mea..inferioara

Acum incepe...

Stiu ce va urma : un sarut

Picioarele nu mi le mai simt

Dar de ce?!

Ca e o iluzie optica doar

Fuck,nu trebuia sa spun asta

Ah...acum te-ndepartezi

In intuneric,lumina mea..

Atat a fost,

Dar macar frumos.

                                                                                               Casandra

Niciun comentariu: