(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

joi, 2 aprilie 2009

I want all or nothing from tomorrow...

M-am saturat...am fost jucaria ta si mereu imi spuneam in mintea mea ...ca sunt papusa tuturor,jucaria nimanui. De ce m-am lasat mai prejos in legatura cu tine? De ce?! Nu inteleg... m-ai schimbat atat de mult si nu in bine...imi pare rau ca nu mai sunt fata aia naiva din trecut,care credea ca tot ce zboara se mananca, credea ca toti baietii care iti fac un compliment il fac sincer si nu au in gand anumite nesimtiri.

De ce intodeauna evit sa-ti pronunt numele?evit sa intru in discutii despre tine dar urechile-mi cauta non-stop vesti despre persoana ta,despre ce-ai mai facut si tot asa..Sunt inca o victima de-a ta..inca o adolescenta care a cazut in plasa ta, badarane!

As vrea sa le transmit un mesaj tuturor fetelor din lumea intreaga : Nu sunt eu foarte experimentata in ceea ce priveste capitolul "baieti" dar credeti-ma ca sunt niste nemernici cei care va agata doar cu un singur scop.Nu e cazul sa va lasati duse de val din prima seara sau din vina masinii /a banilor/a faimei lui si tot asa... :)

Nu am vrut sa generalizez,iertarea mea catre barbatii ok,pentru prietenii mei baieti si pentru fratele meu. Poate si ei au gresit,dar nu au profitat intodeauna...au stiut unde si cand sa se opreasca.

Nu in ultimul rand imi cer scuze si pentru faptul ca am ridicat toate fetele in slavi,ca unele sunt mai nemernice decat barbatii in toata regula,dar asta nu se mai pune.As fi prea rea sa intru in discutii dinastea si as ajunge sa urasc partea feminina. :))  

 

   »  To be continued  «

Niciun comentariu: