(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

miercuri, 1 aprilie 2009


  • "Daca moartea ar fi sfarsitul a tot,cei mai in castig ar fi ticalosii,moartea i-ar elibera si de trup si de suflet si de pacate....si tacerea care s-ar lasa peste mormintele lor ar fi egala cu a celor care au fost virtuosi!"  ("Cel mai iubit dintre pamanteni" Marin Preda)
  • "Atunci gura lui se uni cu a mea si nu m-am putut impotrivi.Nu pentru ca era de o mie de ori mai puternic decat mine,ci pentru ca vointa mea se spulbera in momentul in care buzele noastre se intalnira!"
  • "Inainte sa te intalnesc pe tine,viata mea era o noapte fara luna.Foarte intunecoasa,dar cu putine stele --puncte de lumina si motivatii.Apoi ai traversat cerul meu ca o cometa! Brusc totul a luat foc,exista lumina si frumusete!" ("New Moon" Stephenie Meyer)

Niciun comentariu: