(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

vineri, 12 octombrie 2007

Povestea Mea
Mi-a fost tot timpul frică de durere,
Să fiu lăsată singură in tăcere.
Si totusi n-am scăpat de suferinţe
Căci,am trăit momente foarte triste.
I-am spus mereu că mă răneste,
Si mi-a răspuns,că trece,el mă iubeşte.
Dar n-am crezut niciunul că o zi va veni,
Când dragostea din mine se va risipi.
Mi-e atât de greu să cred,
Că m-am schimbat,
Căci am simţit că am iubit cu adevărat.
Dar nu e vina lui si poate nici a mea,
Căci destinul in viată mi-a adus pe altcineva.
Am fost cu acea persoană ce m-a fermecat,
Am trăit momente ce m-au derutat.
Dar timpul amarnic trece si el nu înţelege,
Să-mi dea drumul nu vrea,căci încă mă iubeşte.
Am stat si ore-n şir să-i povestesc ce simt,
M-a inteles si-a zis că-n lume totu-i trist.
Îl înţeleg si nu ştiu ce să fac,m-am îndepărtat,
Eu vreau libertate,oare pentru un băiat?
Se merită să laşi o iubire de vis,
Pentru un moment ce te ridică dinadins.
Căci m-am schimbat prea mult,
E numai vina mea,că n-am ştiut să ascult.
Si totuşi nu mai simt nimic,pentru al meu iubit,
Dar doare să-l văd trist,pe zi ce trece tot mai dezamăgit.
Si nu stiu cum să fac,să nu sufăr nici eu,
Nici el,nici celălalt,si mă gândesc...e greu!

Un comentariu:

Grațiela spunea...

frumoase randuri... autor?!