(Audrey Hepburn)

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles

sâmbătă, 6 octombrie 2007

Poezia Mea ..

De ce oare ?


De ce oare ai plecat?

Zile vin, se duc mereu

Si te am in gandul meu

Viselor te cer, dar nu apari!

Noptile intineresc

Cum sa fac sa te gasesc?

Gandurile murmura in soapta...

Verile au plecat cu chipul tau

Iernile apar si ma-ntreaba mereu:De ce oare ai plecat?

Timpul trece ca un fum

Ma gandesc...sunt trista acum

Unde oare te voi revedea?

N-am sa incerc sa te opresc

Eu oricum am inteles

Fericirea nu-i un simplu joc!

Verile au plecat cu chipul tau

Iernile apar si ma-ntreaba mereu:De ce oare ai plecat?

Niciun comentariu: